Tema: Re: del draudimo ivykus eismo ivykiui
Autorius: Pi.
Data: 2011-01-07 16:43:45
16. Vairuotojo pažymėjimo duomenys yra:
16.5. transporto priemonių, kurias vairuotojo pažymėjimo savininkas turi
teisę vairuoti, kategorijos, jų pirmo suteikimo data bei galiojimo pabaigos
data (jei nustatyta);

isakymas 1V-121

ir dar..
48. Vairuotojo pažymėjimai skelbiami negaliojančiais, pažymint vairuotojų
registre atitinkamą, Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių
vairuotojų registro nuostatuose, patvirtintuose Lietuvos Respublikos vidaus
reikalų ministro 2007 m. balandžio 3 d. įsakymu Nr. 1V-121 (Žin., 2007, Nr.
40-1520) (toliau – nuostatai), įvardytą, vairuotojo pažymėjimo būklę, šiais
atvejais:

48.3. pasibaigus vairuotojo pažymėjimo galiojimo terminui;

cia tik popieriuka paskelbia negaliojanti?
o siaip minejote, kad reikia tureti popieriuka.. o tas popieriukas, kuri
vadinate teisemis.. yra =0 .. tai vadinasi neturi tinkamo popieriuko..
vadinasi negali vairuoti.. nu vairuoti gali.. tik neturi teises ta daryt..