Tema: Re: del draudimo ivykus eismo ivykiui
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2011-01-07 16:24:36
> Atimama teisė vairuoti. Tačiau ji atimama paimant vairuotojo pažymėjimą.
> Nes ta teisė susijusi su vairuotojo pažymėjimo turėjimu. Ir kaip sakiau
> - net jei tave nubaudė ir bauda - teisės vairuoti atėmimas, ji
> neįsigalioja, kol nuo tavęs nepaimamas pažymėjimas, arba yra akivaizdus
> irodymai, kad tu ji vengi grazinti.

Vatataigi. Pažymėjimą aš TURIU. Nei teisės vairuoti nei jo paties iš
manęs neatėmė. Bent ant jo yra galiojimo data, kuri praeity. Ką tai
reiškia: bala žino. Galiojančio pažymėjimo iš manęs neprašo, prašo tik
turėti.

T.y. Teisę vairuoti įgaunu gaudamas pažymėjimą.
Ją prarasti galiu iš manęs ji paimant (arba pažymint, kad netekau teisės
vairuoti kažkurios kategorijos TP, nors šitas lyg ir keičiasi).

Būtų žodis „galiojantį”, viskas būtų aišku.

ic
--
http://rimantas.com/