Tema: Re: del draudimo ivykus eismo ivykiui
Autorius: Dm
Data: 2011-01-06 19:29:47
Linai briedas, vairuotojo pazymejimas nesuteikia teises vairuoti ir jos
neatima. Cia tik istatymais patvirtinta atvaizdo forma ir ne daugiau.
Analogiju begale. Nereikia cia isradineti dviracio. Nebuk kaip tie mentai
kurie bausdavo loxus uz palikta namie pazymejima kaip uz neturejima teises
vairuoti.
Pasibaigus galiojimui man nereikia eiti ir perlaikyti egzu, nes man
suteiktos teises vairuoti galiojimas nesibaige. baigesi galioti tik plastiko
gabalas.
Nes vairuotojo pazymejimas tik patvirtina suteikta teise vairuoti, o ne
suteikia ja. Suteike teise vairuoti VI Regitra
Jei pastebesi pazymejimu isdavimo taisyklese, teises suteikimas su
pazymejimo galiojimu yra visa laika atskirti. Gi tada buvo galima gi
parashyt viena punkta. Kad pazymejimas suteikia teise vairuoti. bet sito gi
tu nerasi

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Idomu kokia shitos legendos kilme. Teise vairuoti suteikia galiojantis
vairuotojo pazymejimas. Taskas ir amen. Vaziavimas su pasibaigusiu
galiojimu - vaziavimas be pazymejimo, su visomis pasekmemis. Civilines
atsakomybes atveju tai butu regresas į kaltininka.

"Pagonis"  wrote in message news:ig01mt$85g$1@trimpas.omnitel.net...

Reiktu pasiklausti teisininku. Teoriskai, teise vairuoti atimta tau nebuvo,
pasibaige tik dokumento galiojimo laikas.
IMHO viskas turetu buti gerai.