Tema: Re: del draudimo ivykus eismo ivykiui
Autorius: Pi.
Data: 2011-01-07 17:40:56
> Pažymėjimo išdavimas ir turėjimas nėra vienintelė sąlyga teisės vairuoti
> turėjimui.

o kam ji turet.. ? isdave-priemei-turi teise vairuoti.. tai nafik jis paskui
reikalingas? teise turi.. o kam tas patvirtinimas, kad turi.. ?sustabdzius
pateikti.. ?tai lai pasitikrina per racija turiu ar neturiu.. o galiojimas
tai tik foto atnaujint..? tai lai nusifotkina kai sustabdys..  nafik cia man
dar eit keistis..? juk teise vairuot tai turiu.. o cia, kad ant popieruko
nauja butu.. tai pafik.. juolabiau, kad vistiek teises pas mane bus su nauja
foto.. nieks nematys kisenej..