Tema: Re: del draudimo ivykus eismo ivykiui
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-01-07 13:41:25
Mano nuomone pagrista labai paprastu teiginiu "vairuotojo pažymėjimas
leidžia vairuoti”. Jei tu bandai irodyt, kad ir negaliojantis pazymejimas
leidzia vairuot, nes jis ijunge teise, kuri galija ir pasibaigus pazymejimo
galiojimui - nu ka galiu pasakyt. Gal cia man tikrai blogai su loginiu
mastymu, nors labai abejoju. O ir mano zinoma praktika sako priesingai.

"Dm"  wrote in message news:ig6tlt$gds$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tau gi palieka vietos loginiams apmastymams.
Linai skaityt istatymus moki o sitoj vietoj laikais nuomones kuri visiskai
niekur neapibrezta.
Tai arba istatymas konkreciai apibrezia kas ir kaip. arba skaitom kad jis to
nedraudzia daryt ir tiek ziniu