Tema: Re: del draudimo ivykus eismo ivykiui
Autorius: www
Data: 2011-01-04 23:53:08
Siaip tikrino teises man policininkas pries pora menesiu ir nieko nesake del
pasibaigusio galiojimo... na o toliau vystant legenda, juk prasitesiant
teises nereikia isnaujo perlaikyti vairavimo egzamina ir irodyti kad visgi
moki dar vairuoti (o vairuota 8 metai intensyviai). Na bet cia tikriausiai
silpnas argumentas ir draudimas tikriausiai bus itraukes i sutarti kad
vairuotojo dokai turi buti tvarkingi ivykio metu, o jei - tai draudikui tik
dar vienas "kabliukas" prisikabinti ir patirti mazesnes islaidas ...