Tema: Re: Q: Pakishimas. Video
Autorius: 0.5 B ieško darbo
Data: 2010-10-26 11:17:22
turint omeny, kad taisyklės sukurtos tam, kad būtų saugu visiems, aš nieko prieš tokius važakus, kurie taisyklių nesilaiko tada, jei tai niekam nekliudo - tarkim, tuščias kelias, ir aš apsisuku per dvigubą ištisinę, ar tuščiam žiede kalu iš trečios į exitą... Bet čia reik mokėt veidrodėliais naudotis.