Tema: Re: Pakishimas. Video
Autorius: Shlipsas
Data: 2010-10-25 13:20:58
Kai kamera ishjungta, paspaudi "Play". Susimirkchioja lemputes, melyna
lempute ir tt. Kai melyna uzhgesta, tada dar karta spaudi Play. tada pradeda
mirgseti viena kairej apacioj. Tada vyksta filmavimas.

Pastoviai nuo laido dabar nebefilminu, jei buna dazhni sustojimai ir tt. Man
rodos ji nemegsta itampos shuoliu uzhvedant auto, o ir nemegsta but
ishjungtai, kai ishjungi degima. man pora kartu buvo susipartaline failai.
itariu del junginejimo.
Kaip ash naudoju:
1. Jei dazhni sustojimai, variklio gesinimai ir tt - filminu be kabelio, kol
ishsikrauna.
2. jei kelione ilga, ishjungiu kamera i (off rezima), uzhkuriu varikli,
pajungiu kabeli, ir du kart "play" su 10 sek pertrauka. isitikinu, kad
mirgsi kairioji lempute. Sustojes, spaudzhiu play, nustoja mirgset, atjungiu
kabeli, ishjungiu varikli.

Ir, zinoma, bent i pora dienu karta perziuriu ar viskas ok su failais. Nes
kaip jau minejau, buvo du kartus susipartaline viskas - teko formatuot.

--
Shlipsas
865920307