Tema: Re: Q: Pakishimas. Video
Autorius: Shlipsas
Data: 2010-10-25 22:21:13
Tu labai pastabus :)))) Tuo metu nebuvo daugiau automobiliu gatveje, kuriems
galechiau trukdyti vaziuodamas antra juosta :) Kalkit mane prie kryzhiaus :)
Ash net greitkelyje vazhiuoju antra juosta, kad jei ir pirma laisva, zinoma,
jei pirma zymiai blogesne nei antra :) Marsrute vilnius-kaunas-vilnius tris
kartus vazinejant per savaite, man tenka i pirma juosta pasitraukt
vidutinishkai 1-2 kartus del rgeichiau vazhiuojanchiu :)

--
Shlipsas
865920307