Tema: Re: Q: Pakishimas. Video
Autorius: eimaz
Data: 2010-10-25 22:15:58
vaziuoti antraja, kai pirma laisva, kie zinau draudziama. staigiai randu
toki punkta:
125. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies
krašto.

video puikiai matosi, kad pirma eile tikrai neuzimta. masinos stovi tikrai
ne pirmoje eileje.

"Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>A sita visa kuris KET punktas draudzia is karto isukt i 2-a juosta?

>>> signalui,
>>> 2.50 - uzvaziavai ant istisines zenklinimo linijos,
>>> (3.53) - jau, sakykim, del MB veiksmu vel uzvaziavai ant istisines
>>> zenklinimo
>>> linijos,
>>> (4.05) - tarp kitko, MB nerodo posukio signalo. Bet tu juk rodei?
>>> 4.10 - vel uzvaziavai ant istisines zenklinimo linijos,