Tema: Re: Q: Pakishimas. Video
Autorius: ici-bici-bu
Data: 2010-10-25 19:12:43
Man labiau patiko kai nuo 2:06 sitas pseudoasas isuka i 2 juosta ir ja
sekmingai pjauna kelis kvartalus, kai pirmoje gi tustoka, tustoka. Gal
mersas visa ta laika is paskos zulinosi? :)

Anyways, del mercedes tai is filmuko nieko keisto nesimato. Stabdi maige
ziede, kas suprantama nes glaudesi i kita juosta kitam automobiliui nusukant
i estakada, maige ir pries sviesofora. Turbut galvojo stoti per persigalvojo
kad prasoks ir tiek... 3:54-3:57, beje, puikiai matyti Didziojo lakstuno
bandymas imti mersa is desines, nesekmingai. Uz ziedo, aisku, dzapt vel
tiesiai i 3 juosta, negi che laikysies desiniau. Zemas lygis su braskancia
CB(turbut ten ji?) fone, reik tiketis vienadiena teises kokiems 3 metukams
padesi nenardes.