Tema: Re: Q: Pakishimas. Video
Autorius: Korke
Data: 2010-10-25 15:22:27
a va cia nematau bedos, ka reiskia neuzleido, jei kazkoks smaukalas
sugalvoja, kad jam ant ziedo reikia pries 20m ir del to bando lyst (tiesa
ten nemaciau bandymo, nors kamera ir i kaire pasukta, mersas geriausiu
atveju susilygino sekundes daliai, o apie bandyma net rikiuotis ne
uzuomazgos nesimate, tuo labiau neileidimo) tikrai neturi pirma juosta
vaziuojantis draiveris pult stabdyt staigiai ir ileidinet, ypac jei paskui
ji nieko nera, kaip kad siuo atveju ir buvo nes mersas gi persirikiavo.
Turejau pats pora situaciju kai i tokiu "mandaguoliu/uzleidinetoju"
pasturgalius vos neisiremdavau kai anas sugalvoja kirst per stabdzius ileist
kazka.... (veiksmas ne riedant 5km/h kamstyje jei ka)