Tema: Re: Q: Pakishimas. Video
Autorius: eSSas
Data: 2010-10-25 21:42:31
2010-10-25 13:49, Shlipsas rašė:
> na paziurek, ziede persirikiavo - atbdzhius primyge, priesh posuki, nors
> greitis visai nedidelis primyge stabdzhius, ir per mirgsinchia geltona
> pristabde tusciam kely mane tiek, kad jis spetu, o ash ne prashokti.

Tata, tau senatvinis marazmas. Is ziedo jis visiskai nepageidavo gaut i
desine nuo kokio nors zemai skraidancio erelio, aptikusio "tuscia" pirma
juosta ivaziavimui i zieda. O prie Panoramos sviesoforo nusprende
prasokti per geltona, ir tiek vargu.

Vaziuodamas paskui mane (makalavimosi po visa zieda stiliumi), turetum
tikru progu pasitikrint savo stabdzius ;-)

S.