Tema: Re: OT: parekomenduokit dviratuka vilniuje
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2010-05-16 21:02:16
as savo alivio galinio turbut jau trecius metus nelieciu..
vazineju pagrtinde miskeliais ir kalniukais. dar seniau maratonuose
lakstydavau bet kazkaip pernai praleidau.. tai nesakyciau kad svelniai
vazineju..
o del stabdziu, geriau normalus vbrake, nei pigus diskiniai..
p.s. sveriu nedaug, tai gal todel tokia gera patirtis..