Tema: Re: OT: parekomenduokit dviratuka vilniuje
Autorius: KEdas
Data: 2010-05-15 23:10:08
On 2010.05.15 22:53, CodeC wrote:
> o tum man paaiskink kaip tu supranti normaliai sureguliuotus v-brake,
> jeigu ratas vaiksto 2-4 mm amplitude?

Mano pigusis ratas tiek nevaikšto. :)
Brangusis ratlankis iš GD trūkus stipinui vaikščiodavo ir daugiau, bet V
breikai turi eigos tikrai daugiau nei 10mm, tad kartą nepastebėjau, kad
jau 3 stipinai trūkę. :)

> ar tau yra px kad jis pastoviai
> liecia tuos stabdzius arba kad rankena numygus iki galo dviratis vos
> stabdo? nes kito varianto tai nera.

Yra dar vienas variantas – tavo trosas pernelyg tamprus, dėl to tau
neužtenka rankenėlės eigos. Daugiau nei pusės beveik niekad neįspaudžiu.

> paskaicius ka rasai, vsio jasno. yra du zmoniu tipai - vieniem viska ok
> tol, kol nebeviekia visiskai. cia liecia ir dviracius ir masinas ir dar
> daug kitu OT dalyku.

Na, ne visai taip, nes mašinoje bet koks barškesys mane nervuoja ir yra
šalinamas nedelsiant.

> man asmeniskai kiekvienas NEIDEALIAI veikiantis mazgas yra blogis, kuri
> reikai salinti.

O tai kodėl tavo brangūs ratlankiai muša daugiau nei mano pigenos? ;)

> todel mano poreikius sunkiai tenkina dviratis uz 2000 lt o tavo pilnai
> atitinka uz 800 Lt.

O tu tikrai dviratį naudoji kaip kasdienę TP? Jei ne – ši tema ne tau
skirta – pasižiūrėk temos autoriaus laišką (jis nori stabdyti pedalais).
Negi esi matęs MTB su vidinėmis pavaromis? ;)

> o ratlankiai po 20 lt ir kaladeles po 6 lt tai cia
> jau yra riba, kurios as ir girtas neperzengciau :)

Savo patirtį su brangiuoju GD ratlankiu jau aprašiau :(
Bet jei yra norinčių mokėti daugiau nei prekė verta – kodėl gi ne,
nesiginčysiu.