Tema: Re: OT: parekomenduokit dviratuka vilniuje
Autorius: KEdas
Data: 2010-05-16 15:12:28
On 2010.05.16 12:37, CodeC wrote:
> o kokia situacija su tom priekabelem vaikam vezt? kazkaip nesimato ju
> nei parduotuvese nei skelbimuose. kokiu buna ir kur? ir po kiek?:)

Pernai buvau išsinuomojęs Preiloje. Šūdas kaip reta, nes jungtis su
dviračiu truputį spyruokliuoja (trūksta standumo), tai gaunasi ne
važiavimas, o tampymasis. Kėdutėje vaikus vežti žymiai lengviau ir
universaliau, nes gali ir bordiūrus įveikti ar keliu ar pliažu važiuoti,
kas yra labai nejauku/nepatogu/sunku su prikabinamu vežimėliu.