Tema: Re: OT: parekomenduokit dviratuka vilniuje
Autorius: CodeC
Data: 2010-05-15 21:16:33
KEdas wrote:

> Pavarų skaičius nebūtinai koreliuoja su diapazonu, bet jei važinėji
> kalvotoje vietovėje, tai jo gali ir pritrūkti. Pvz aš važinėju su 24
> bėgiais, bet realiai naudoju tik 5-ias kombinacijas.

> Normalūs miesto dviračiai prasideda nuo 800Lt ir baigiasi ties 2000.
> Toliau jau prasideda būrimai iš kavos tirščių apie kosmines
> technologijas. Išimtis – Rohloff vidinės pavaros, kurios vienos kainuoja
>  >3000Lt.

o kiek sveria tos pavaros?

> Kaip tik šiandien girdėjau pardavėjo „paaškinimus“ apie deore skirtumus
> nuo alivio ar acera. Apart sapalionių apie „visai kita klasė“ nieko
> neišgirdau. Marketingo auka ir tiek.

klysti, smarkiai. pats suvazinejau du acera pavaru komplektus, trecia
pavoge, su visu dviraciu. ir aciu dievui. isbandzius deore niekur atgal
nesinori gryzti. taip pat nesinori nei vieno papildomo gramo ant dviracio.
del kainos tai gal as nemoku ieskot? bet normalaus svorio, su gerais
stabdziais, begiais ir ratais dviraciai prasideda nuo 1800-2000 Lt.
pigesni tai tiesiog riedejimui nuo kalno skirti velosipedai.