Tema: Re: OT: parekomenduokit dviratuka vilniuje
Autorius: KEdas
Data: 2010-05-15 22:33:59
On 2010.05.15 21:58, CodeC wrote:
> skirtumai yra is pirmo zvilgsnio labai paprastuose dalykuose - kaip
> padarytas reguliavimas, tvirtinimas. kaip veikia vienas ir kitas tampant
> trosa, spyruokliu kokybe.

Nežinau ką ten reguliuoti taip dažnai, kad tai rūpėtų. Važinėju su Acera
jau 13000km, pakeičiau 3 ratlankius, o reguliavau gal 2 kartus.
Šiandien, va, nutrūkusį trosą pasikeičiau, tai sugaišau dar 5 minutes,
kol sureguliavau normaliai. :)

> sunku. reikia buti su vienu pras....us pakankamai, kad ivertintum kito
> privalumus. jei trumpai, tai: su acera man pastoviai budavo problemu
> reguliuojant pavaras, perjungiant jas.

Prisipažįstu, kad pavarų perjungimas vis dar gimtasis Acera, tad
palyginti negaliu, bet jis man nepatogumų nesukelia.

> man keistai atrodo tavo
> argumentas, kad tikslumo reikia tik sporte. mane pvz nervina kai
> vaziuojant nori imesti tam tikra pavara, o ji arba isvis neisimeta, arba
> isimeta tik po kurio laiko, arba grandine sokineja pirmyn - atgal.

Tai čia reguliavimo bėdos ar sulenktos dalys, o ne klasių skirtumai.
Pavaros normaliai junginėjasi bet kurioje klasėje tik tada, kai jos
tinkamai sureguliuotos :)

> atrodo surenki, isvalai, sutepi ten viska, pakeiti spyruokles, trosus.
> tai kelias dienas veikia, poto vel i kuri nors sona nuvaziuoja.

Jau minėjau, kad trosą pakeičiau po 13000km, o tepęs ar ardęs simplekso
dar nesu nė karto. Valęs nuo žemių jį esu tik 2 kartus. Viskas
junginėjasi kuo puikiausiai.

> deore ardziau viena karta, po pirkimo numynus mazdaug 3kkm. ir tai del
> idomumo. praktiskai pamirsau kad jis ten yra, veikia idealiai, netgi
> visas pilnas purvo.

Acerai ir 13000k dar ne riba. Važinėju ir žiemą.

> tas pats su stabdziais ir ratlankiais. v-brake atveju abu sie dalykai
> turi buti idealus, kitaip tai bus nervuojantis komplektas. jei ratas
> bent kelis mm musa, v-brake sureguliuot ner shansu.

O ką ten reguliuoti?

> o pigus ratai must
> pradeda kas kelis simtus km. ir gali ten juos stipinuot nestipinaves.
> kaip gali dviratis kainuot 800, jei vien normalus ratlankis kainuoja 300
> Lt. keiciau, lyginau, lauziau, zinau :)

GD pernai pirkau galinį ratlankį su LX stebule (sakė, kad kažkuo
geresnis). Kainavo 200Lt. Pakeičiau gal 10 trūkusių stipinų (po vieną
kas savaitę), per metus sutryniau visiškai, tai dabar naudoju viengubus
ratlankius po 20Lt, pats perstipinavau. Stebulė paimta iš originalo. Per
pusę metų nekeičiau nė vieno stipino, ratlankis nemuša, nors pats sveriu
105kg, o neretai ir vaikiška kėdutė naudojama plius pilnas krepšys.
Sumoje kartais gaunasi 150kg svorio.

> aha, nes tai gali buti arba sunkus, girgzdantis dviratis, su puse
> neveikianciu pavaru, kreivais ratais, cypianciais ir net teoriskai
> nesureguliuojamais stabdziais, arba turintis visus tuos isvardintus
> daiktus puikiai veikiancius ir teikiantis dziaugsmo. vat atitinkamai ir
> kainuoja, vienas 800, kitas 2000.

Gal mūsų poreikiai skiriasi, bet mane dabartinis bėgių perjungimas
tenkina, stabdžių kaladėlėse nepastebiu skirtumo tarp 6Lt ir 40Lt
vertės, nes stabdo vienodai, niekas negirgžda, ratai tiesūs. Pirktas
dviratis vadinosi Giant CX, o dabar apkarstytas bagažine, prailgintais
sparnais, pakeistas vairas, amortizuojanti šakė pakeista paprasta,
uždėta grandinės apsauga, nuolatos vežiojamas krepšys su striuke ir pan.
Sveria tas daiktas 17kg nuėmus tašę, bet man tai neaktualu, nes
protingiau būtų pačiam numesti svorio, nei parintis dėl kiekvieno
dviračio gramo :).