Tema: Re: OT: parekomenduokit dviratuka vilniuje
Autorius: CodeC
Data: 2010-05-15 23:44:38
KEdas wrote:

> Mano pigusis ratas tiek nevaikšto. :)
> Brangusis ratlankis iš GD trūkus stipinui vaikščiodavo ir daugiau, bet V
> breikai turi eigos tikrai daugiau nei 10mm, tad kartą nepastebėjau, kad
> jau 3 stipinai trūkę. :)

stipinai siaip sau netruksta, nei ant pigiu, nei ant brangiu. truksta
blogai sustipinuotu ratu stipinai, net jei ir 1klt uz ta rata moketum.
taip kad gerus daiktus irgi reikia moketi naudot, o ne varyt kad tai
'tik marketingas'.
pirmas zenklas blogai sustipinuotu ratu - nuolatinis specifinis garsas
vaziuojant, ka dabar sekmingai ir girdziu po paskutinio crash'o :)