Tema: Re: FWD limitas
Autorius: zhegonskas
Data: 2010-03-10 09:06:34
lsd ten priekyje

On 2010-03-10 07:42:42 +0100, Arturas Rotar said:

> tai kad ford focus rs jau buvo...
> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
> news:hn63es$9hm$1@trimpas.omnitel.net...
>> Kai ta alfa romeo gamino, nebuvo nei ford, nei scirroco su 265aj ar 304aj > :)
>> 
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> paraðë naujienø > 
>> news:hn61em$79q$1@trimpas.omnitel.net...
>>> tipo tuèio golfà atpisa?
>>> 
>>> "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message >> 
>>> news:hn60jr$6cn$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> prie to pacio ar tik ne AR 147 GTA TopGear'as pavadino kazkada kaip >>> 
>>>> greiciausiai issibegejanti FWD.
>>>> 
>>>> 
>>>> "Arturas Rotar" <arotar@balticum-tv.lt> wrote in message >>> 
>>>> news:hn5el7$bpn$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> James May sake apie 220.O siaip TG kalbedami apie belenkurias alfas 
>>>>> >>>> visada mini 250 ag. Ir po to paaiskina kodel - o gi todel kad:
>>>>> 1) kaip jau kazkas cia minejo, judant is vietos visa mase pereina i 
>>>>> >>>> automobilio gala ir tuo metu priekiniai ratai turi maziau 
>>>>> sukibimo, o >>>> galiniai daugiau. O kai dar tie priekiniai ratai yra 
>>>>> sukami tu paciu >>>> minetu 250 ag tai masina ne taip efektyviai 
>>>>> isibeges kaip RWD, o ir >>>> greitam isibegejimui reikes jau "advanced" 
>>>>> vairuotojo, kuris mokes su >>>> gazu zaisti.
>>>>> 2) priekiniai ratai pas masinas atlieka dar ir kitus darbus - tokius 
>>>>> >>>> kaip vairavimas bei didzioji stabymo dalis. O jei ta visa darnuma 
>>>>> >>>> isderini apkraudamas dideliu galingumu bei sukimo momentu - 
>>>>> vaziuodamas >>>> i posuki, ciut daugiau paspaudus gaza tu nebesuksi, o 
>>>>> vaziuosi tiesiai >>>> del to pacio prabuksavimo. "Bahuriskai" - nuolat 
>>>>> "understeerinsi".
>>>>> 3) galingi FWD automobiliai turi toki dalyka kaip "torqsteer" (nzn kaip 
>>>>> >>>> lietuviskai) - pradedi staigiai judet is vietos ir matai kaip 
>>>>> nevaldoma >>>> masina is pradziu metasi pvz i kaire, po to pati i 
>>>>> desine :) Tos pacios >>>> alfos megino ta efekta sumazinti su dvigubu 
>>>>> svirciu pakaba (vietoj >>>> mcpherson'o) bet vistiek tas efektas 
>>>>> jauciasi (net ir su ijungtu >>>> TCS'u).
>>>>> 
>>>>> Atsakant i klausima - tokio kaip "limito" nera. Tiesiog idealiausiai 
>>>>> >>>> automobilis valdomas kaip pvz iki 220-250 ag (priklauso nuo >>>> 
>>>>> kostrukcijos, nuo diferencialo, ratu geometrijos ir kt veiksniu). >>>> 
>>>>> Niekas nesako, kad virs tos ribos neimanoma suvalyt automobilio :) >>>> 
>>>>> Tiesog labai tiketina, kad jis ne bus taip efektyviai ir lengvai >>>> 
>>>>> valdomas :)
>>>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message >>>> 
>>>>> news:hn5aqf$5e5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Sveiki,
>>>>>> 
>>>>>> Kaþkada per TopGear esu girdëjæs apie FWD technologiná limità kuris 
>>>>>> >>>>> siekia ties 220AG. Kiek tame yra tiesos?
>>>>>> 
>>>>>> 
>>>>>> -- 
>>>>>> EXO
>>>>>> Vilnius, +37064445484
>>>>>> http://www.lietuvosgamta.com
>>>>>> http://www.lietuvosgamta.com/Foto
>>>>>> http://rastai.lietuvosgamta.com