Tema: Re: FWD limitas
Autorius: Arturas Rotar
Data: 2010-03-09 14:24:07
James May sake apie 220.O siaip TG kalbedami apie belenkurias alfas visada 
mini 250 ag. Ir po to paaiskina kodel - o gi todel kad:
1) kaip jau kazkas cia minejo, judant is vietos visa mase pereina i 
automobilio gala ir tuo metu priekiniai ratai turi maziau sukibimo, o 
galiniai daugiau. O kai dar tie priekiniai ratai yra sukami tu paciu minetu 
250 ag tai masina ne taip efektyviai isibeges kaip RWD, o ir greitam 
isibegejimui reikes jau "advanced" vairuotojo, kuris mokes su gazu zaisti.
2) priekiniai ratai pas masinas atlieka dar ir kitus darbus - tokius kaip 
vairavimas bei didzioji stabymo dalis. O jei ta visa darnuma isderini 
apkraudamas dideliu galingumu bei sukimo momentu - vaziuodamas i posuki, 
ciut daugiau paspaudus gaza tu nebesuksi, o vaziuosi tiesiai del to pacio 
prabuksavimo. "Bahuriskai" - nuolat "understeerinsi".
3) galingi FWD automobiliai turi toki dalyka kaip "torqsteer" (nzn kaip 
lietuviskai) - pradedi staigiai judet is vietos ir matai kaip nevaldoma 
masina is pradziu metasi pvz i kaire, po to pati i desine :) Tos pacios 
alfos megino ta efekta sumazinti su dvigubu svirciu pakaba (vietoj 
mcpherson'o) bet vistiek tas efektas jauciasi (net ir su ijungtu TCS'u).

Atsakant i klausima - tokio kaip "limito" nera. Tiesiog idealiausiai 
automobilis valdomas kaip pvz iki 220-250 ag (priklauso nuo kostrukcijos, 
nuo diferencialo, ratu geometrijos ir kt veiksniu). Niekas nesako, kad virs 
tos ribos neimanoma suvalyt automobilio :) Tiesog labai tiketina, kad jis ne 
bus taip efektyviai ir lengvai valdomas :)
"Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message 
news:hn5aqf$5e5$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>
> Kažkada per TopGear esu girdėjęs apie FWD technologinį limitą kuris siekia 
> ties 220AG. Kiek tame yra tiesos?
>
>
> -- 
> EXO
> Vilnius, +37064445484
> http://www.lietuvosgamta.com
> http://www.lietuvosgamta.com/Foto
> http://rastai.lietuvosgamta.com
>