Tema: Re: FWD limitas
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-03-09 20:59:22
nu tai zajabys, reiškias vairo stiprintuvus visi ima iš ten pat :)

"Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
news:hn65ha$c00$1@trimpas.omnitel.net...
> O mes cia apie limitus bulkai kalbam, ar siuolaikiniam automobiliam?
>
> Beje civic typeR naujasis irgi neturi problemu su ~300aj.
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų 
> news:hn65cp$bqj$1@trimpas.omnitel.net...
>> o tu bulką gainiojai?
>>
>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>> news:hn655g$bj7$1@trimpas.omnitel.net...
>>> O tu bent viena is ju vairavai? Fordas jokiu problemu neturi irgi.
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų 
>>> news:hn64kj$b0r$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> čia su sąlyga jei elektrinis vairo stiprintuvas ir jei jis susetupintas 
>>>> tai pat teisingai kaip pas VW.....
>>>>
>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:hn63d7$9fs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Na del torque steer bizki breda pavarei. Pavairuok siuolaikinius fwd 
>>>>> su 265aj ar 300aj ;)
>>>>>
>>>>> "Arturas Rotar" <arotar@balticum-tv.lt> parašė naujienų 
>>>>> news:hn5el7$bpn$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> James May sake apie 220.O siaip TG kalbedami apie belenkurias alfas 
>>>>>> visada mini 250 ag. Ir po to paaiskina kodel - o gi todel kad:
>>>>>> 1) kaip jau kazkas cia minejo, judant is vietos visa mase pereina i 
>>>>>> automobilio gala ir tuo metu priekiniai ratai turi maziau sukibimo, o 
>>>>>> galiniai daugiau. O kai dar tie priekiniai ratai yra sukami tu paciu 
>>>>>> minetu 250 ag tai masina ne taip efektyviai isibeges kaip RWD, o ir 
>>>>>> greitam isibegejimui reikes jau "advanced" vairuotojo, kuris mokes su 
>>>>>> gazu zaisti.
>>>>>> 2) priekiniai ratai pas masinas atlieka dar ir kitus darbus - tokius 
>>>>>> kaip vairavimas bei didzioji stabymo dalis. O jei ta visa darnuma 
>>>>>> isderini apkraudamas dideliu galingumu bei sukimo momentu - 
>>>>>> vaziuodamas i posuki, ciut daugiau paspaudus gaza tu nebesuksi, o 
>>>>>> vaziuosi tiesiai del to pacio prabuksavimo. "Bahuriskai" - nuolat 
>>>>>> "understeerinsi".
>>>>>> 3) galingi FWD automobiliai turi toki dalyka kaip "torqsteer" (nzn 
>>>>>> kaip lietuviskai) - pradedi staigiai judet is vietos ir matai kaip 
>>>>>> nevaldoma masina is pradziu metasi pvz i kaire, po to pati i desine 
>>>>>> :) Tos pacios alfos megino ta efekta sumazinti su dvigubu svirciu 
>>>>>> pakaba (vietoj mcpherson'o) bet vistiek tas efektas jauciasi (net ir 
>>>>>> su ijungtu TCS'u).
>>>>>>
>>>>>> Atsakant i klausima - tokio kaip "limito" nera. Tiesiog idealiausiai 
>>>>>> automobilis valdomas kaip pvz iki 220-250 ag (priklauso nuo 
>>>>>> kostrukcijos, nuo diferencialo, ratu geometrijos ir kt veiksniu). 
>>>>>> Niekas nesako, kad virs tos ribos neimanoma suvalyt automobilio :) 
>>>>>> Tiesog labai tiketina, kad jis ne bus taip efektyviai ir lengvai 
>>>>>> valdomas :)
>>>>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message 
>>>>>> news:hn5aqf$5e5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Sveiki,
>>>>>>>
>>>>>>> Kažkada per TopGear esu girdėjęs apie FWD technologinį limitą kuris 
>>>>>>> siekia ties 220AG. Kiek tame yra tiesos?
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> -- 
>>>>>>> EXO
>>>>>>> Vilnius, +37064445484
>>>>>>> http://www.lietuvosgamta.com
>>>>>>> http://www.lietuvosgamta.com/Foto
>>>>>>> http://rastai.lietuvosgamta.com
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>