Tema: Re: FWD limitas
Autorius: Tautis
Data: 2010-03-09 20:48:16
O tu bent viena is ju vairavai? Fordas jokiu problemu neturi irgi.

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų 
news:hn64kj$b0r$1@trimpas.omnitel.net...
> čia su sąlyga jei elektrinis vairo stiprintuvas ir jei jis susetupintas 
> tai pat teisingai kaip pas VW.....
>
> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
> news:hn63d7$9fs$1@trimpas.omnitel.net...
>> Na del torque steer bizki breda pavarei. Pavairuok siuolaikinius fwd su 
>> 265aj ar 300aj ;)
>>
>> "Arturas Rotar" <arotar@balticum-tv.lt> parašė naujienų 
>> news:hn5el7$bpn$1@trimpas.omnitel.net...
>>> James May sake apie 220.O siaip TG kalbedami apie belenkurias alfas 
>>> visada mini 250 ag. Ir po to paaiskina kodel - o gi todel kad:
>>> 1) kaip jau kazkas cia minejo, judant is vietos visa mase pereina i 
>>> automobilio gala ir tuo metu priekiniai ratai turi maziau sukibimo, o 
>>> galiniai daugiau. O kai dar tie priekiniai ratai yra sukami tu paciu 
>>> minetu 250 ag tai masina ne taip efektyviai isibeges kaip RWD, o ir 
>>> greitam isibegejimui reikes jau "advanced" vairuotojo, kuris mokes su 
>>> gazu zaisti.
>>> 2) priekiniai ratai pas masinas atlieka dar ir kitus darbus - tokius 
>>> kaip vairavimas bei didzioji stabymo dalis. O jei ta visa darnuma 
>>> isderini apkraudamas dideliu galingumu bei sukimo momentu - vaziuodamas 
>>> i posuki, ciut daugiau paspaudus gaza tu nebesuksi, o vaziuosi tiesiai 
>>> del to pacio prabuksavimo. "Bahuriskai" - nuolat "understeerinsi".
>>> 3) galingi FWD automobiliai turi toki dalyka kaip "torqsteer" (nzn kaip 
>>> lietuviskai) - pradedi staigiai judet is vietos ir matai kaip nevaldoma 
>>> masina is pradziu metasi pvz i kaire, po to pati i desine :) Tos pacios 
>>> alfos megino ta efekta sumazinti su dvigubu svirciu pakaba (vietoj 
>>> mcpherson'o) bet vistiek tas efektas jauciasi (net ir su ijungtu TCS'u).
>>>
>>> Atsakant i klausima - tokio kaip "limito" nera. Tiesiog idealiausiai 
>>> automobilis valdomas kaip pvz iki 220-250 ag (priklauso nuo 
>>> kostrukcijos, nuo diferencialo, ratu geometrijos ir kt veiksniu). Niekas 
>>> nesako, kad virs tos ribos neimanoma suvalyt automobilio :) Tiesog labai 
>>> tiketina, kad jis ne bus taip efektyviai ir lengvai valdomas :)
>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message 
>>> news:hn5aqf$5e5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Sveiki,
>>>>
>>>> Kažkada per TopGear esu girdėjęs apie FWD technologinį limitą kuris 
>>>> siekia ties 220AG. Kiek tame yra tiesos?
>>>>
>>>>
>>>> -- 
>>>> EXO
>>>> Vilnius, +37064445484
>>>> http://www.lietuvosgamta.com
>>>> http://www.lietuvosgamta.com/Foto
>>>> http://rastai.lietuvosgamta.com
>>>>
>>>
>>>