Tema: Re: Vidutines klases auto
Autorius: padugne
Data: 2010-02-13 14:02:05
On Sat, 13 Feb 2010 13:23:01 +0200, zhegonskas wrote:

> o siaip tai ten del padangu kur visokius testus skaito ir lygina nuolat
> - negi nera ten tie skirtumai "marginaliniai"?

Marginaliniai nera. Bet yra zmoniu kuriem px :)
Tarp zieminiu skirtumai isvis didziuliai net ir tarp "brendiniu".

> nes pavasariui galvoju vasarinius giugiaro vredesteinus pasiimt.
> suvokiu, kad jie prastesni uz kokias potenzas, bet siaip ar ne px
> realiai? nes yra zmoniu kurie maksimoje pupeles is triju rushiu
> pusvalandi renkasi, nors visumoje visur tas pats sh. - as niekad i

Ce tau sprest. Kaip tAjotos savininkui manau bus px :)

Bet jei rimtai, tai pvz man beveik nera nieko blogiau nei levos padangos.
Kuriu nei ismest nei su jom vazinet. Turejau tokias toyo proxes t1s, tau
buvo pora metu nesibaigiancios kancios.
Pvz varant autostrada kazkur istirpsta vairo "nulis", t.y. sedi isitempes
nes nejauti ar masina vaziuoja tiesei. Jei palyja, tai slidu kaip ant
ledo. Ikyrus protektoriaus skleidziamas garsas (tai nereiskia kad
garsus). Ir seip pas juos buvo kokybes problemos, viena padanga uzmauta
ant priekio kazkodel tempe i sona.

Todel nusprendziau, kad nx, daugiau jokiu experimentu. Todel uzsimoviau
zemyninius premiumkontaktus2.

--
kthxbai.