Tema: Re: Vidutines klases auto
Autorius: linuji
Data: 2010-02-12 15:29:59
nu bet blia tu ir lygini.... Dainiushai..
citroen c2. bet jei naujas ir garantinis - tai kas ten tiek kainavo?

cia visokiu isimciu buna. bet nemanau, kad SKODA nauja tiek gali kainuot. o
zmones, kurie nori ne tik po kiema maltis, o ir pakeliaut - perka naujas.
nes bet kurioj saly gausi pagalba (jei jos reikes).. man tas yra svarbu.
tenka pavaziuot.

jei nori vietoj maltis zmogus ir tik tiek nuriedeti. tai gal verta koki VW
PHAETON pasiimt. beje, neseniai maciau lygtais 6 metu senumo su 6 litru
motoru - kaina apie 40 000 Lt... sutinku - cia bus tikras vaziavimas :))))