Tema: Re: Vidutines klases auto
Autorius: zhegonskas
Data: 2010-02-13 00:02:10
nu vredesteinai kazkokie nauji. gal ir gaidys, nezinau. bet sniegas
nedziugina. siandien pradejus snigt (kol dar nevale) vos uzkilau i
parodos kalna. tiesa, stojo visi per viduri, as dar kazkaip pakilau
toliau, bet po to stojau galutinai. ir vos vos is vietos pajudejes
uzkilau (tik kai isjungiau antipraslydima), kas idomiausia, tai strigo
taip pat visos lengvushkes, o autobusas praejo be jokiu parkiu...