Tema: Re: Vidutines klases auto
Autorius: zhegonskas
Data: 2010-02-13 12:50:32
RX'a 330 2005 nupirkau draugei. patenkinta. nes "grazus". as kartais
pasiimu, nu tai visai nieko sarajus. man patinka kad minkstas, patogus,
komfortishkas. "Sau" pastoviai nenoreciau, nes nepatinka isvaizda ir
tai, kad jauciasi, kad senesnes kartos mashina. Medziagos salone geros,
dizainas - nebe.

As siaip panasias i tavo parkes praejau pries 1,5-2 metus. Rinkausi
tada masian apie 100K. Dabar ziuriu visos jos apie 50K ir kainuoja.
Pasiemiau IS250 is salono, kaip ir nesigailiu, viskas ten gerai, bet
imtas tik del to, kad laiko devetoms ieskot/ziuret rinktis nelabai buvo
(ne LT gyvenau).

Reziuomojant (asmenines nuomones).

5er - viskas ok, most fun to drive, puikus varikliai, salonas kiek nuvilia.
E klase - komfortishkiausias, bet man tai jie su taksais asocijuojasi.
Nors visai reasonable pasirinkimas, itariu kasdien dziugintu.
CLS - jei randi gera varianta pagal biudzeta - PUIKUS pasirinkimas. As
ieskojau tokio draugei, bet kaip tik pasipainiojo RX'as ledinis is
pazystamo, ir ji pasirinko butent RX
S type - salonas man patinka, vaziuoja puikiai, komfortishkai, bet
genda. Draugelis turejo 3.0, po to 4.0 - is servisu neislindo.
GS - as rinkciausi sita del price/performance ir kokybes bei
patikimumo, bet siaip tai jei nepatinka Lexus - nedziugins.

Is "dzipu":

RR - rinkciausi vistik ji, dabar pats metas pirkti - kainos beshannai
geros. Kai as rinkausi, gero vogue be  120K nebuvo, nes cia dar buvo
pries pat credit crunch.
LC100 - vistik mieste per didelis. Nors PUIKI mashina. Bet trasoje -
karve. Turi patikti, kitaip per daug nepatogumu.
LC120 - gaidys, ozhys, 100 metu iki premiumo. Kolukio pirmininko niva,
bet ne "shustra" tachke.
ML - nezinau, man nepatinka. Naujos kartos neipirksi, sena per daug susenus.
X5 - per kietas.
RX - moterishkas.

Sonderklasse's visos uz 50 ar 100K litu mano nuomone yra juokinga. Kaip
nuomotas smokingas, su kuriuo eini i mcdonalda.

visumoje - pirk impulsyviai ir po to save itikinek kad gerai
pasirinkai, nes mashina kuri tikrai "dziugintu ir butu shustra" yra ta,
kuri kainuoja bent 1,5 karto daugiau nei gali sau leisti :)

dabar galvoju siemet keisti i kazka kito savo IS'a (biudzetas 175K-200K
litu) - zinok parkes tokios pacios. Ishsirinkti sunku, nors mashinu
puikiu tikrai daug. Kol kas apsistojau ir palengva ziurineju CL'us, bet
manau dar gali pasirinkimas keistis...