Tema: Re: Vidutines klases auto
Autorius: IksEr
Data: 2010-02-12 09:08:31
Skonio reikalas... Man kaip tik X350 vienas is dailiausiu XJ eva. Formos
proporcingesnes, ir tikrai nera taip, kad butu neJag'iska.

Kas liecia S-Type - neverta pirkti. Nedziugins taip, kaip XJ (visvien
jausis, kad tai kompromisinis variantas), detales kainuos panasiai, gaut
irgi bus panasi problematika. Juolab kad X350 jau isipaiso i norima
biudzeta.

Bet kokiu atveju, kalbant apie Jag'us pigesne eksploatacija galima pamirsti.
Neduok die kas nors suges - dar sugaisi kruva laiko, kol surasi servisa,
kuris neziures issigandusio triusio (nes bijos tvarkyuti) arba alkanos
gyvates akimis (nes nores daug pinigu uz remonta, gi Jag'as).

Uz duota biudzeta manau maziausiai galva kvarsins E klases mersas,.o ir
bendri eksploatacijos kastai bus maziausi.

S.Y.
XR