Tema: Re: Vidutines klases auto
Autorius: Velnias
Data: 2010-02-13 00:56:44
Itariu ponas velai kelesi, nes snigo nuo ankstaus ryto :) Vaziavau apie 9
val, paskui apie 12 - buvo tikrai slidu, daug neuzvaziuojanciu, bet kazkaip
su nokianais ir be jokiu antipraslydimu uzvaziavau, net ir sustojus is
vietos pacioje ikalneje ejo pajudet.
Itariu padangos turi itakos, nes kol visi parinasi del nenukastu kiemu
kazkaip net nebuvo minciu bandyt uzklimpt, dar prasistumdau sniega su
buferiu, pasidarau vezes isvaziavimui ir nereikia boriso bijot :)