Tema: Re: Neišsirenku stiprintuvo
Autorius: Sail
Data: 2018-05-22 10:44:01
Man kaime buvo atvirksciai. Pradzioj buvo numestos 10ACkazkokios, krc isvis
net kolonkiu vardo nenusipelnancios su vienu placiajuosciu garsiakalbiu.

Paklausem - nu daug geriau nei tketasi.

Veliau upgrade i S90 - vel geriau nei tiketasi.

Po paskutinio upgrade isvis ofiget (kolonkiu pavadinimo nepamenu -( )
Buvau audio gurmet pakalusyt sio bei to - ne ka geriau nei pas mane.

O namie tokios pat kolonkes toli grazu taip pat gerai neskamba. Tiesa
stipriaka reiktu pakaitalioti, bet anyway as namie muzikos nelabai klausau.
Relax'as kaime.