Tema: Re: Neišsirenku stiprintuvo
Autorius:
Data: 2018-05-21 11:02:36
As pries pora savaiciu is vokisko amazono parsisiunciau Pioneer XC-HM86D
http://www.pioneer-audiovisual.eu/eu/products/xc-hm86d

Pagal funkcijas kaip ir atitinka tavo reikalavimus. Naudojimas paprastas ir
patogus. Spotify veikia puikiai, DAB irgi. Nieko kito dar nebandziau.
Garsas ok. Biski nusivyliau kaip metala groja, bet klasinike muzika skamba
labai gerai.
Kolonkes pas mane priestavanines Eltax, bet matyt panasaus kainos lygio i
Dali Zensor 7.