Tema: Re: Neišsirenku stiprintuvo
Autorius: Sail
Data: 2018-05-22 10:12:43
Man cia irgi raspberi uzrode, tai pasidariau 2 vnt, viena kaimui, kita
namams. Raspberis + PiFi DAC'as uz nebrangiai.

Price / performancas to daikto neuzmusamas, del valdymo irgi neturetu but
problemu, turint siuolaikini smartfona. Ir tikrai, tada stipriaka gali imti
kuri nori, nera jokiu ribojimu.

Siaip dziugina tas daiktas, tik Volumio su mazu senu smartphonu normaliai
neveikia, tad naudoju mirusi Rune audio projekta.