Tema: Re: Neišsirenku stiprintuvo
Autorius: eMJei
Data: 2018-05-21 20:10:14
http://www.tnt-audio.com/casse/titus202_e.html

be jokiu fiti miti, cia grynas audiofilinis reikalas. tikram gurmanui.
labai noredamas per jas ir ne tik kabelius girdesi, bet ir su sventu
Petru pasisnabzdesi :)

tnt audio revieweris beje, pastebiu pasako taip kaip as geriaus
neparasyciau.

isskirtinis siu koloneliu bruozas , dabar jau nebegaminamos gofruotos
midrango pakabos. gal del ju visas tas sharmas...:)