Tema: Re: Neišsirenku stiprintuvo
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-05-18 00:12:01
liūdesys tame, kad jei nupirksi per pigiai - labai tikėtina, kad bus
apskritai pinigai į balą, nes nedžiugins ir voliosis ta technika dulkės
nenaudojama.....

nžn kai CA dabar, bet kažkada metų prieš 10 patirtis su stiiprintvu buvo
ganėtinai slogi. tiesa, aš jį jungiau po ilgo klausymo
https://02.img.avito.st/640x480/4261044502.jpg, gal dėl to. nes tas
daiktas, nežiūrint visko, teisingai padarytas ir geras.

SU kolonėlėmis irgi. kiek bandžiau klausyt iki 1k grindinių, totaliai
neko gero. Lentyninėse, jau turbūt galima kažką su emocija rast.....