Tema: Re: Neišsirenku stiprintuvo
Autorius: 70005
Data: 2018-05-19 20:05:39
news:pdpdjq$d2u$1@trimpas.omnitel.net...
> šitoj vietoj mano supratimu fengshui ir kokIbė kertasi :)

Na va, ir vėl grįžtam prie elementarios Yamahos be pretenzijų į muzikos
interpretacijas ir su visom patogiom funkcijom:)

> Pioneer ten kažkokių playerių turi man atrodo irgi šiaip visokio brudo
> Belcante turi tuo klausimu. Bet vėlgo, jei kažką pradedi žiūrėt mandriau,
> tai tie TEAC'ai jau nebeatrodys brangūs :)

Tai jo, tas prekeivis irgi baksnojo į kažkokį Naimo strymerį už 3000
(negražus iš blizgančio plastiko), Cambridge už 2000...

O iki Belcante man toloka šiuo metu, nebent iki vidurvasario nieko
nenusipirksiu.