Tema: Re: pasauli valdo zydai i pyderastai.
Autorius: angel dark
Data: 2017-02-25 17:43:15
tai aisku rasydamas save geriau pazisti, kiti uzduoda klausimu visokiu,
as kaip nuo pat pradziu cia naudojuos tai ne viena "perliuka" pasigaves
kartais fleimai ivyksta.
mano hobi jaunystej buvo mokyits kurti internetinius puslapius.
zaidziu shachmatais, skaitau knygas, cia nesenai ant psichologijos buvau
pasineses.
bet siaip fizika, fizikos filosofija. o rasinejimas ne is gero gyvenimo, kai
jau
nieko rimto nesugebi daryt, tai linksminies ir tiek. as rasau jau 15 metu.
bet kaitalioju nikus is pradziu tai i mane is vis rimtai ziurejo, kai
nebuvsu isgarsejes....

"aaa"  wrote in message news:o8oub3$bm9$1@trimpas.omnitel.net...

>  sako, gerai, kad
> nors rasai. tai cia iseina rasyt pliusas.

Teisingai...!
Rasyk viska ir mes padiskutuosim,
nes netinka protingam zmogui tyleti ir mastyti kazka tik
savyje...vienam....viduje...
jei tavo minciu niekas nezino,
tai reiskia, nera diskusijos,
nera nuomoniu + ir - tada negali padaryti kazkokiu apibendrinimu ir negali
pasirinkti savo kelio.... kuriuo noretum eiti !
Zinok, kazkas netycia vistiek kazka protingo lepteli is nezinojimo ir
atsitiktinai,..ir is to gali gauti nemazai naudos...