Tema: Re: pasauli valdo zydai i pyderastai.
Autorius: angel dark
Data: 2017-02-21 14:26:29
rimtas, Jus.

as esu per jaunas, per mazai dirbantis ir per daug teoretikas,
negu praktikas, kad galeciau dar kuom nors nustebinti.
mokslo ir politikos srity.

kaip ir pasiduodu...

"aaa"  wrote in message news:o8havo$irm$1@trimpas.omnitel.net...

> paziurek postsovietine istorija, vien nesamones,

Man nereikia ziuret istorijos, as joje gyvenau, man jau pakankamai metu...

> jei del zvaigzdiu, tai ir mane veza naktinis dangus,

Mane irgi, todel labai senai turiu savo teleskopa... ir stebiu dangu nebe
viena desimtmeti...

> jei ten tiki ateiviais,

Ne visai taip, bet, kad mes cia visi kaip megintuvelyje gyvenam po kazkieno
didinamu stiklu, tai jo...

> visais radio ir neradio teleskopais....

Radio elektronika, radio rysiais, radijo bangu sklidimais uzsiimineju nuo
1970m...  turiu kalna raciju, nuo mW iki kW galingumais ir visais
egzistuojamais radio dazniais...
taip kad kazka naujo isgirsti, ko as nezinau, nebesitikiu....