Tema: Re: pasauli valdo zydai i pyderastai.
Autorius: aaa
Data: 2017-02-21 13:21:29
> tai gerai kad apipisineja uztat lietuvoj nera teroro aktu,
> nera uzsakomuju zmogzudysciu, visi didieji nesiskaito
> su mumis.

 Nera, kol kas....
Uzsakomuju... pilna... tik niekas nerodo to per TV...
Kazkaip netycia is balkonu iskrenta....

> gal netiki net amerika ? taigi nebuvai tenai, netiki briney spears.

Amerikoje nebuvau... bet mano dukra Australijoje...
ir ji kartais pasiziuri nakti i dangu...
o kazkokiom "ale tipo zvaigzem" isvis nesidomiu...

> as tai pvz mamontova mates, kazkaip instinktyviai pasisveikinau...

As tai kazkaip pats pries N metu grojau ir ne vienoje grupeje...ir pazystu
ne viena musu LT muzikos veikeja...

> burejas ir pan. as pats dievu netikiu, kazkoks feikas, zydai sugalvojo...
> kad uzvaldyt liaudi...

Dievas yra tik tas kurejas, kuris cia ta pirma zmogu, arba ta grupele zmoniu
is to megintuvelio cia paleido...
Bet tai nera tai, ka desto baznycia...