Tema: Re: pasauli valdo zydai i pyderastai.
Autorius: angel dark
Data: 2017-02-21 13:52:27
nezinau kas tai yra lietuva, nezinau gal nusisnekesiu, bet
jei nebutu algio ramanausko, gal butu ir teroro aktai,
jumoras ar humoras daug ka gelbeja, sako juokas ilgina gyvenima..
cia lietuvoj kaip putinas sake, valdzia jobnuta ir nusileidusi is kitos
planetos
paziurek postsovietine istorija, vien nesamones, tai paksas,
tai uspaskychas, tai valinskas, dabar skvernelis...

tai ir amerikonai is musu nukopijavo, isrinko trumpa...

jei del zvaigzdiu, tai ir mane veza naktinis dangus,
sako astronomija seniausias mokslas, psichologija naujausias
cia siaip lyrinis nukrypimas, jei ten tiki ateiviais, ar ten
fermi paradoksu, ar dreiko lygtim ir netiki,
visais radio ir neradio teleskopais....

"aaa"  wrote in message news:o8h7rp$gq0$1@trimpas.omnitel.net...

> tai gerai kad apipisineja uztat lietuvoj nera teroro aktu,
> nera uzsakomuju zmogzudysciu, visi didieji nesiskaito
> su mumis.

Nera, kol kas....
Uzsakomuju... pilna... tik niekas nerodo to per TV...
Kazkaip netycia is balkonu iskrenta....

> gal netiki net amerika ? taigi nebuvai tenai, netiki briney spears.

Amerikoje nebuvau... bet mano dukra Australijoje...
ir ji kartais pasiziuri nakti i dangu...
o kazkokiom "ale tipo zvaigzem" isvis nesidomiu...

> as tai pvz mamontova mates, kazkaip instinktyviai pasisveikinau...

As tai kazkaip pats pries N metu grojau ir ne vienoje grupeje...ir pazystu
ne viena musu LT muzikos veikeja...

> burejas ir pan. as pats dievu netikiu, kazkoks feikas, zydai sugalvojo...
> kad uzvaldyt liaudi...

Dievas yra tik tas kurejas, kuris cia ta pirma zmogu, arba ta grupele zmoniu
is to megintuvelio cia paleido...
Bet tai nera tai, ka desto baznycia...