Tema: Re: pasauli valdo zydai i pyderastai.
Autorius: aaa
Data: 2017-02-24 13:19:55
> as su psichologe tokia kalbejau sakau, rasineju nesamones, tai sako,
> gerai, kad
> nors rasai. tai cia iseina rasyt pliusas.

Ei... bice !!!kur dingai??? davai dar pakalbam!!! zinok daug ka dar galim
aptarti !!! ir gal but uzeisim ant tos temos kuri ir tau idomi !!!!  nes man
zinai net ekstrasensai negroja, nes jie naudojasi tik psihologinemis
ziniomis... cia gale bele kam vienoda istorija pasakot ir jis tuo patikes,
kad jo!!! taip ir buvo !!!!  na tai kalbam toliau !!!
turi koki hobi ??? del kurio galetum viska naxer mesti ir vaziuoti to hobio
daryt !!! savo malonumui !!!
Na kaip zvejys !  Jis viska visus ir visas gali pasiusti naxer, bet jam
zvejybos neatimsi !!!!