Tema: Re: pasauli valdo zydai i pyderastai.
Autorius: angel dark
Data: 2017-02-23 10:28:04

> Na gal ne nulis, nes galima gyvent laimingai ir be pinigu, jei atsiribosi
> nuo tos "aviu bandos"

nu sitas tinka.
jeigu dabar imti kristu tai jisai taip sake, nesirupinkite ka valgysite,
nesirupinkite kuo apsiranksite, paziurekite i lauko balandzius argi jie
tuo rupinasi, argi dievas mus sukure prastesnius negu jie.
nu taip parasyta, tai tuo galiu pasiguost.

man 37 greit, taigi beveik jau 40 taigi jau garantuotai jau nieko ir
neuzdirbsiu.

aqs siek tiek gaunu siek tiek man padeda, gal ir gyvensiu taip kaip
vienuolis. is bado lietuvoj nemirsta...

> O siaip jei nori padiskutuot ivairiom temom, gali parasyt aaliukas eta
> yahoo com

gal tu koks homoseksualistas ?