Tema: Re: pasauli valdo zydai i pyderastai.
Autorius: angel dark
Data: 2017-02-21 17:37:43
del antro sakyciau, kad galaktikos neieina i zvaigzdynus,
mes matome tik pauksciu tako galaktikos zvaigzdes, o
kitas galaktikas irgi kaip sviesuliukus....
cia per paprasta, turbut klystu...

o del pirmo tai turbut siaurine ir grizulo ratai yra tinkamu sviesmeciu
atstumu,
yra tolimos ir artimos zvaigzdes.
bet taip nezinau.

as dabar esu studentas "teorines fizikos ir astrofizikos" magistro.
paemes akademines. del to ir pajuokavau, kad teoretikas.

bakalaura baigiau 2002 07 07.
ir baigiau septynetukais.

ir man buvo kankyne ten mokytis. bet labai idomu is principo.
visas tas kinu rashtas.
pakol supratau niutono desnius, tik jau po diplomo.
is mechanikos.

o taip tai tos teorijos beprotiskos, as nesuprantu, visokios
kosmologines konstantos...

arba ten jau vaiku darzely iskilo klausimas ar viskas
funkciskai apspresta, ar viskas tikimybiskai.

uzdaviniai man visada buvo kankyne...
kaip as baigsiu neisivaizduoju. turbut nebaigsiu, nors jeigu
baigciau gal butu pirmas postumis i karjiera.

"aaa"  wrote in message news:o8hj6p$q70$1@trimpas.omnitel.net...

> as esu per jaunas, per mazai dirbantis ir per daug teoretikas,

Esi teoretikas ir megsti ziureti i dangu...
Vat ismastyk tada teorija...
zinai, kad zemes asis yra pasvirus saules atzvilgiu...
zinai, kad per metus zeme apsisuka aplink saule nuskriedama milijonus km

vat kodel ir ziema ir vasara siaurine zvaigzde su grizulo ratais visada toje
pat vietoje...?

jei musu saules sistema sukasi kazkokioje galaktikoje, o kitos galaktikos
irgi savaip sukasi, ar nemanai, kad mes kiekviena nakti turetumeme matyti
vis skirtingus zvaigzdynus danguje ?