Tema: Re: Biudzetines grindines kolonkes 2
Autorius: news reader
Data: 2016-08-30 20:08:11
On 30/08/16 07:58, spakainas wrote:
> Jeigu tikrai visi čia taip aiškiai girdit tą skirtumą, nu tipo diena ir
> naktis, tai jaučiu man laikas unsubscraibint šitą grupsą :/

Tikrai ne diena ir naktis. Reikia isiklausyti.

Stai pvz.
http://chiasenhac.vn/mp3/beat-playback/o-instrumental/watashi-no-jokamachi~yoshio-kimura~ts36vstqqk24fe.html

Gali pameginti pradziai isgirsti skirtuma tarp 32k ir 500k. Geriausiai
tam tinka tikri instrumentai, jokiu elektroniku ar dzerzgiancio roko.

Per ausines darbe klausiau tai skirtumas tikrai didziulis. Beje, ausines
logitech kazkokios nepigios su noise canceling mikrofonu, bet tikrai ne
audiofilines.