Tema: Re: Biudzetines grindines kolonkes 2
Autorius: fenix@w
Data: 2016-08-24 13:20:38
2016.08.24 12:52, Sail rašė:
> Paskaitinejau cia pries tai esancia analogiska tema - bliam, man senai
> aktualu, noriu grindiniu kolonkiu, nes S90 uzpypino jau senai. Ir kaip tik
> atsirado kambarys kur galiu paklausyt muzikos bet kokiu garsu nieko
> netrukdomas.
>
> O bet taciau nu nifiga neraukiu, kur ir ka ziureti, nes is isvaizdos xer
> pasakysi, kas per daiktas gali but. Biudzetines naujos irgi gerai atrodo,
> bet va visi sako sudas ir tiek.
> Esu kazka is JBL kazkada bandes klausyt, bet nu neskambejo totaliai.
>
> Vienzo savanaudiskas toks prasymas, gal kas uzmestu nuoroda skelbimuose ar
> [...]

man krito i aki

http://www.skelbiu.lt/skelbimai/audio-note-az1-pioneer-s-x21-22085423.html
- naujos tokios 600svaru

http://gshifi.lt/koloneles/castle-kendal-garso-koloneles/ - tokios
naujos irgi ne maziau 600svaru

nors... kaip mane paprotino darbe kolega biski melomanas - "as kadangi
nesuprantu, rinkausi tokias, kurios man labiausiai skamba", pas ji
kazkokie tanojai.

pats tikriausiai drastiskai sumazinsiu biudzeta ir meginsiu retro kazka
atitaikyt ir nemirusias surasti.