Tema: Re: Biudzetines grindines kolonkes 2
Autorius: fenix@w
Data: 2016-08-26 13:25:56
2016.08.26 12:33, TOMas rašė:
> Na, tokiu atveju, jei sakai kad antras variantas, t.y. tiketina, kad is
> skirtingu saltiniu gaminti mp3 failai, su skirtingom sistemom encodinti,
> tik kuriniai tie patys. Tokiu atveju gaunasi, kad skirtumas be abejo
> privalo buti akivaizdus, nes tuo metu tu tikrai negirdi dvieju skirtingu
> rezoliuziju (192kbps VS 320kbps) skirtumu, o labai tiketina kad girdi
> kuriniu skirtingo masteringo skirtumus, nes net tiksliai nezinai is
> kokio leidimo CD jie buvo nuripinti, apie kitus skirtumus (pries tai
> paminetus) net nekalbu :) Aisku, gali buti sutapimu ir atitinka
> [...]

imkim source ta pati. nu bl, savaitgali ar gal kita specialiai
pasidarysiu testa. aparatura sio grupso masteliais tai shudina, bet
turetu girdetis, nebent man atshipo ausys. paprasysiu, kad palylista
priziuretu kazkas kitas.

kita vertus, jei jau taip kazkas sako, kad nesigirdi, tegul man atsako i
klausima, kodel tada is viso buvo sugalvoti skirtingi MP3 bitreitai?
tai viska kepam ant 128, o jei nori max kokybes - 192. Bet kazkodel yra
ir didesniu rezoliuciju ir netgi zmones tokia atgyvena naudoja kaip
audio cd, kur kokybe yra bent jau teoriskai dar geresne nei visi jo
rip'ai, net ir 320. ir perka cd grotuvus, kai galetu pajungti 8Gb
flashke prie receiverio su visa kolekcija inside, ir vualia, audio cd
stovai dingsta*

(*fetišas ne šio grupso tema)