Tema: Re: Biudzetines grindines kolonkes 2
Autorius: Bronco
Data: 2016-08-25 18:09:42
On 2016-08-25 09:02, spakainas wrote:
> Kaip per miglą pamenu kažkuriuose forumuose apie tuos pirmus note
> rašinėjo, kad su aukštadažniu ten neprūdai, nu tipo nedžiugina.

Jų aukštas labai švelnus, tai kai aukštiems dažniams pas daugumą žmonių
su klausa ne fontanai, tai po kitų kolonėlių jų aukšti gali
"nesuskambėti". Na ir šiaip, AN kolonėlės ne visiems tinka ir patinka.
Joms sunkiau šaltinį priderint, sudėtingiau teisingą vietą pastatymui
rast, nes dėl jų konstrukcijos tenka statyt arčiau sienos ar į kampus,
bet jei viską atlieki teisingai ir aukštus girdi gerai, malonumas būna
tikrai didelis.

Tiesa, dar priklauso ir nuo klausomos muzikos stiliaus, nes AN
labiausiai atsiskleidžia klasikoje, džiaze ir elektronikoje, o
sunkesniam rokui ar metalui klausyti aš jų tikrai nerekomenduočiau. IMHO.