Tema: Re: Biudzetines grindines kolonkes 2
Autorius: fenix@h
Data: 2016-08-25 22:55:15
2016.08.25 22:35, Dainiushas rašė:
> į kampą.
>
> Kažkaip jaučiu, pagal tai kas bus klausoma, kad reikia ne AN :).

butu klausoma, butu. viena is uzduociu butu hd filmu priekines kolonkes,
kita - muzika is interneto, tame tarpe ir lievos kokybes stream,
nenenigiu to. bet del to pirkt kazka S-90 lygio nu gal tiek to.

iki 350eur parodyk daug geresniu. WAF turi but bent minimaliai
teigiamas, t.y. medzio spalva, nenudroztos vizualiai, pageidautina ne
juodos, "stulpo" forma, t.y. grindines, ne storo parsho. tos juodos
Focal butu man praejusios, bet WAF butu neigiamas.
man - geras ar labai geras tech stovis, o ir pats esu zmogus su klausa
ir minimaliu muz issilavinimu, atskiriu 192kbps mp3 nuo 320. baubiantis
bosas nepraeina. jokiu spike nereikia, galios irgi nebutinai.

kaip jau radau skelbimuose: max 10 variantu. retro sakykim atmetam, nes
sunku patiket, kad gausiu uz 60-100EUR gero tech stovio 1975m produkta,
nes realybej tai koks kondikas issdziuves, tai faneruote atsilaupius,
tai membrana ziurek paklijuota, kampai baisiai nudauzyti, pakabos
nevykusiai suremontuotos ir t.t. realistas as, nors uzsiimti aktyvia
paieska neatsisakau.