Tema: Re: Biudzetines grindines kolonkes 2
Autorius: Bronco
Data: 2016-08-30 00:28:51
On 2016-08-29 09:03, Kesha wrote:
> Šiaip tai jo, man visos ten neskambėjo panašaus kainų lygio ir du kart
> brangesnės :)

:)

> T.y. tada ir nusperendžiau, kad normalaus garso man nėra "pigiame"
> segmente, o kur jau yra, tai smarkiai per brungu :)

Matai, klausyti salone ir klausyti namie, tai visai skirtingų skonių
flomasteriai :) Reikia tiesiog pasigriebti kelis variantus ir vežtis į
namus, kitaip ilgai vaikščiosi ratais. Be to dar būna piktesnis pokštas,
nei kad tau nutiko - salone skambės zšbs, atvažiuosi su jomis nusipirkęs
namo ir... nesuprasi kam tu jas pirkai :)

Man taip su kažkokiomis buvo, kai prieš 15 ar kiek ten metų bandžiau
"pigiau prasisukt". Tai salone dviese su draugu klausėm ir ir abu
nusprendėm jas vežtis į namus bandyti. Atsivežus, jų klausymas namie
užtruko 10 min., ir tiek ilgai vyko tik todėl, jog per isterišką juoką
negalėjom laidų atjungt :D A, prisiminiau, ten kažkurios pastatomos Jamo
buvo :)

> Užtat va su ausinėm galima gan pigiai prasisukt, palyginus su kolonėlėm :)

Gal ir galima, bet man nepavyko :] Normalios ausinės kainuoja kaip entry
level pastatomos kolonėlės. Ir tai čia geriausiu atveju. Na ir šiaip
klausymas su ausinėmis skonio ir įpročio reikalas, man kažkaip ausinės
tik iš bėdos tinka, kai reikia tylos kitiems namie.