Tema: Re: Biudzetines grindines kolonkes 2
Autorius: Bronco
Data: 2016-08-26 02:20:45
On 2016-08-25 22:36, Icetom wrote:
> Niekada nesupratau gamintojų, kurie orientuojasi į tam tikrą muz. stilių.
> Man tik pasako, kad nieko gero nelauk iš tokių.

Jie nesiorientuoja į tam tikrą stilių, nefantazuok. Aš sakau, jog į
volvo bagažinę 5-i maišai bulvių telpa, o volksvageną 4-i, o tu įšoki į
diskusiją ir sakai - "nesuprantu automobilių gamintojų, kurie į bulvių
vežiojimą orientuojasi" :)

Tiesiog yra tokie pastebėjimai, jog su vienomis kolonėlėmis vienas
muzikos stilius gražiausiai atsiskleidžia, su kitomis kitas. Nereik
pamiršt, jog apie entry levelį šnekam, o jame kompromisai visada kažkur
būna.