Tema: Re: Ar gali tranzistorinis stiprintuvas atkurti muzika geriau uz lempini
Autorius: TOMas
Data: 2015-11-13 20:30:51
Beja, labai rekomenduoju nueiti i AudioGourmet 2015 paroda. Siandien buvau,
dar rytoj gal eisiu :) Nes labai daug ivairaus lygio technikos vienoje
vietoje ir labai nesunku palyginti kas kaip... Ypac Vidui rekomenduoju :)
Akiracio prapletimui ir suprasti kokio garso nori - labai tinkamas dalykas
:) Dar tikrai nevelu - paroda dar vyks sestadieni ir sekmadieni...

"Vidas Makauskas"  parašė naujienų news:n1o83q$ebn$1@trimpas.omnitel.net...

"TOMas" <ttt@ttt.lt> wrote in message
> Norit pasakysiu bajeri - teko visiskai netycia isigyti lempine 1963 metu
> radija SABA uz 6 Eur :) Galvojau OK, bus kaip antikvarinis papuosalas
> namie. Mano nustebimui - viskas veikia puikiai, o skambesys uzbure
> negriztamai... Va butent, ten nera nei ciksinciu aukstu, nei bumsinciu
> zemu, o tik vienintelis placiajuostis garsiakalbelis... bet kaip is to
> garsiakalbio lenda lauk muzika - sunku patiketi, nepaisant to, kad muzikos
> saltinis - FM radijo stotis... Nerealus vokalai, instrumentu greitis,
> pilna emociju - miela ir malonu ir nesinori nieko kito... Simtus kartu
> [...]
Pagaliau sulaukiau pirmo teisingo pasisakymo. Reikia manyti, kad turetu buti
tokiu ir daugiau. Tikiuosi isidrasins.